Verhoog je sales

Lead Marketing

Lead marketing, leadinfo, lead generation, inbound marketing, … HELP!….     Wel, we helpen je graag… zelfs met een gratis proefperiode! Maar, laat ons beginnen met het woord ‘lead’, een lead is iemand die kan gezien worden als een potentiële klant. In welke mate je die leads kan onderverdelen in groot potentieel of klein potentieel, wel daar komt lead marketing aan te pas!

Door middel van de juiste content te maken voor jouw bedrijf en jouw producten kunnen we potentiële klanten lokken naar jouw website. Via banner advertenties, social media enz. komen deze potentiële leads binnen op jouw website en daar is het de kunst om online hun gegevens te vinden in allerhande beschikbare databases en tools zodat je die leads efficiënt kunt klasseren. Nadien is het makkelijk om hen op hun beurt te contacteren met de achterhaalde informatie om, zo mogelijk, een sale te sluiten.

Het stopt echter niet nadat je de gegevens hebt weten te ontvangen. Vanaf hier gaat een geoliede machine in werking, deze automatisatie zal ervoor zorgen dat je jouw publiek kan blijven overtuigen van jouw producten en zal er ook voor kunnen zorgen dat je reeds bestaande klanten tevreden blijven.

Leadinfo

Via de handige lead marketing tool herkennen we uw anonieme websitebezoekers door de IP-adressen te koppelen aan unieke databases. Je ziet “in real time” de belangrijkste bedrijfsgegevens en contactinformatie van je bezoeker. Je krijgt info over de bezochte pagina’s, gespendeerde tijd, terugkerende bezoeken en binnenkort ook over het traject dat de muis op de pagina’s heeft afgelegd. Die informatie kan de data verrijken van jouw favoriete software tool (CRM).

Met deze hogere ROI van jouw website maak je van kijkers kopers. Jij of je sales hebben alle informatie die je nodig hebt om websitebezoekers om te zetten in klanten of om nieuwe producten aan je bestaande klanten aan te bieden op basis van hun bezoek historiek… en dit allemaal GDPR conform!

Lead Marketing by Leadinfo - 14 dagen GRATIS proefperiode bij AboveSecond

Slimme database

*TRING TRING TRING*
“Beste meneer, mogen wij jou even vragen stellen over jouw autoverzekering zodat we een vergelijking kunnen maken?”. “Maar ik ben net veranderd van verzekeringsagent mevrouw….” We hebben het allemaal al wel eens meegemaakt. Net daarom zouden slimme lead marketing databases interessant zijn, zodat jij niet stiekem met je ogen hoeft te rollen en de verkoper aan de andere kant van de lijn minder tijd zou verliezen om een sale af te ronden!

Lead Marketing by Leadinfo - 14 dagen GRATIS proefperiode bij AboveSecond

Interactieve Content

We beginnen met een vrij algemene boodschap die we promoten via mediakanalen die passen bij jouw product. Indien mensen interesse tonen in de boodschap komen ze terecht op een landingspagina waar we op een vernuftige manier interactieve vragen stellen aan de bezoeker zodat we meer leadinfo over hem te weten kunnen komen. Op die manier kunnen we voorkomen dat je bijvoorbeeld lastig gevallen wordt met vragen over jouw autoverzekering net nu je onlangs veranderd bent van verzekeringskantoor!

Lead Marketing by Leadinfo - 14 dagen GRATIS proefperiode bij AboveSecond

Cold / Hot

Het interessantste is dat we leadinfo kunnen onderverdelen in verschillende databases. Bijvoorbeeld mensen die maar tot op een zeker niveau interesse hebben getoond die steken we in de koude soep omdat we hen nog even kunnen laten sudderen. Maar zijn er ‘leads’ die meer interesse tonen, kunnen we deze sneller bij de verkopers leveren zodat deze eens kunnen voorproeven om te zien of de lead warm genoeg is om hem een sale op te leveren.

Lead Marketing by Leadinfo - 14 dagen GRATIS proefperiode bij AboveSecond

Waar wachten we nog op?

Hebben we jouw interesse opgewekt en wens je in de nabije toekomst eventueel eens aan tafel te zitten om te bekijken waarmee wij jouw bedrijf kunnen helpen om aan meer leads te geraken? Is je antwoord hierop een luide “Ja, stuur mij maar meer info over lead marketing.”


    [wpgdprc "Ik vink dit vakje aan omdat ik echt meer info wil krijgen over lead marketing."]

    Lead marketing, lead generation, inbound marketing, … HELP! Wel, graag! Om te beginnen bij het woord ‘lead’, een lead is iemand die kan gezien worden als een potentiële klant. In welke mate je die leads kan onderverdelen in groot potentieel of klein potentieel, wel daar komt contact aan te pas!